Få langt mere ud af jeres indsats på de Sociale medier.

Rigtig mange virksomheder arbejder i tiden med sociale medier. Det er rigtig godt, da en professionel tilstedeværelse på sociale medier kan skabe værdifuld kontakt til en specifik målgruppe.

Resultatet af indsatsen måles typisk i antal følgere, antal likes eller antal delinger og lignende.

Alt sammen udmærkede målepunkter til at vurdere den umiddelbare reaktion hos brugerne. Men samtidig værdiløse, hvis de tal står alene. Man kan ikke betale regninger med likes.

Det er medvirkende til at mange virksomheder ikke får det forretningsmæssige udbytte, de havde håbet, eller mangler muligheden for at følge og dokumentere de værdier som aktiviteterne har skabt. Det skal der fokus på nu!

Jeg har i samarbejde med Morten Vium,  ekspert i sociale, medierudarbejdet et koncept som kombinerer hvordan virksomheder skaber resultater på sociale medier samt følger og beviser værdien af indsatsen hele vejen til bundlinjen.

Kan man måle forretningsmæssig effekt?

Læs mere her

Integrer Forretning og Social Media

SM001

Forretning og Social Media integreret

En helhedsorienteret Social Media løsning indeholder bl.a.:

  • Vi opsætter specifikke mål, og synliggør hele flowet fra aktiviteten på sociale medier over andre aktiviteter til aktiviteternes indvirkning på de forretningsmæssige mål.
  • Planlægning og udførelse af aktiviteter
  • Vi laver en konkret handlingsplan: Hvilke medier, hvilken type opslag, frekvens mv.
  • Vi uddanner de relevante medarbejdere;
  • Medieforståelse. Hvilke karakteristika har det enkelte medie, ex Linkedin, hvordan bruges det effektivt, faldgrupper mv.
  • Kommunikation på sociale medier. Hvordan skriver vi, så målgruppen reagerer på det?
  • Udarbejdelse af konkret plan og step by step support.
  • Opfølgning på resultaterne
  • Opstilling af målepunkter til alle led i kæden.
  • Support til løbende opdatering, og information.

Udfyld formularen, så kontakter vi dig til en uforpligtende snak om, hvordan du skaber effektfuld kommunikation på sociale medier, og ikke mindst hvordan du følger de forretningsmæssige resultater.

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Emne

Din besked